U toku mjeseca januara realizovana su stručna usavršavanja nastavnika/ca u kojem su aktivno učestvovali i naši nastavnici. Treba istaći i da je naša vrijedna nastavnica Zubejda Puščul iz nastavnog predmeta Matematika, bila i jedna od edukatora i moderatora na temu "Formativno praćenje i primjeri dobre prakse u implementaciji nastavnih planova i programa sa definisanim ishodima učenja".
Elementi formativnog praćenja uključuju dokaze, povratne informacije, pitanja u potpori učenju, samovrednovanje, vršnjačko vrednovanje, svrhu učenja i kriterij uspješnosti. Svrha ovog pristupa jeste da nastavnik/ca prati i prilagođava nastavu spoznajama koje stjeće u konceptu učenja te da na najbolji mogući način tu praksu primjeni prema potrebama svakog učenika.
U sklopu kurikularnih reformi koje su jedne od najvažnijih mjera za izradu obrazovnih strategija obrazovanja, nauke i tehnologije. Prema tome ključnu ulogu tog procesa na svojim leđima imaju učitelji, nastavnici, odgajatelji, stručni saradnici i svakako ravnatelji odgojno-obrazovnih ustanova.
Osnovna motivacija i inspiracija zbog kojeg se kontinuirano usavršavamo su naši učenici oni su naša nada za bolje sutra, jer samo "Dobro obrazovanje može promjeniti bilo koga. Dobar učitelj može promjeniti sve! ".